Socialni servis Social
Socialni servis Social
20. 4. 2021
Sandra V. K. (Uprava)
Social d.o.o. izvaja socialni servis v obsegu pomoči pri hišnih in drugih opravilih izven mreže javne službe, zlasti v primeru invalidnosti, starosti, otrokovega rojstva, bolezni, v primeru nesreč ter v drugih primerih, ko je ta pomoč potrebna za vključitev osebe v vsakdanje življenje.
Osnovne-standardne storitve:
- pomoč pri oblačenju
- pomoč pri vstajanju
- pomoč pri hranjenju
- pomoč pri kopanju
- pomoč pri vsakodnevni higieni
- branje knjig
- nakupovanje prehrambenih izdelkov
- druga gospodinjska opravila
- spremstvo in prevoz pri ostalih oz. nujnih opravilih
- nabava ozimnice
- skrb in nega hišnih živalli
- organiziranje in izvajanje drugih oblik družabništva (prevoz in spremstvo na raznih srečanjih ali izletih,...)
- pomoč celodnevnega varstva naročnika
Upravičenec je vsakdo, ki naroči določeno storitev in prevzame obveznost plačila storitve in kritja stroškov v zvezi z opravljeno storitvijo. Uporabnik ali njegov bližnji izrazi interes po pomoči oz. po določeni storitvi pri izvajalcu. To lahko opravi preko telefonske številke ali osebno.
Z izvajalcem se ta oseba dogovori za obisk koordintorja na sedežu izvajalca ali na domu uporabika oz. na kraju izvajanja določene storitve. Ko koordinator obišče uporabnika oz. svojca, pridobi vse pomembne informacije o osebi, o njenih potrebah, želja,... ter opravi zapis. Koordintor naročnika seznani s cenami storitev.
Na osnovi prejetih podatkov koordintor pripravi individualni načrt za posameznega uporabnika, ki zajema oblike pomoči oz. stroite, terminski plan obiskov, določitev oskrbovalca ali oskrbovalke, posebnosti, ceno storitev, pomembne telefonske številke, trajanje storitve. Koordinator nato pripravi dogovor oz. pogodbo o izvajanju storitve v pisni obliki ter jo predloži uporabniku v podpis.
Storitev je lahko začasna (ko uporabnik želi določeno storitev za določeno obdobje) ali občasna (odvisno od volje in potrebe samega uporabnika).
Kontakti družbe Social d.o.o, Gregorčičeva ulica 4, 3000 Celje:
telefon: 031 610 218 ali 040 151 622
e-pošta: info@socialdoo.si ali social.mravljica@gmail.com
spletna stran: www.socialdoo.si
Osnovne-standardne storitve:
- pomoč pri oblačenju
- pomoč pri vstajanju
- pomoč pri hranjenju
- pomoč pri kopanju
- pomoč pri vsakodnevni higieni
- branje knjig
- nakupovanje prehrambenih izdelkov
- druga gospodinjska opravila
- spremstvo in prevoz pri ostalih oz. nujnih opravilih
- nabava ozimnice
- skrb in nega hišnih živalli
- organiziranje in izvajanje drugih oblik družabništva (prevoz in spremstvo na raznih srečanjih ali izletih,...)
- pomoč celodnevnega varstva naročnika
Upravičenec je vsakdo, ki naroči določeno storitev in prevzame obveznost plačila storitve in kritja stroškov v zvezi z opravljeno storitvijo. Uporabnik ali njegov bližnji izrazi interes po pomoči oz. po določeni storitvi pri izvajalcu. To lahko opravi preko telefonske številke ali osebno.
Z izvajalcem se ta oseba dogovori za obisk koordintorja na sedežu izvajalca ali na domu uporabika oz. na kraju izvajanja določene storitve. Ko koordinator obišče uporabnika oz. svojca, pridobi vse pomembne informacije o osebi, o njenih potrebah, želja,... ter opravi zapis. Koordintor naročnika seznani s cenami storitev.
Na osnovi prejetih podatkov koordintor pripravi individualni načrt za posameznega uporabnika, ki zajema oblike pomoči oz. stroite, terminski plan obiskov, določitev oskrbovalca ali oskrbovalke, posebnosti, ceno storitev, pomembne telefonske številke, trajanje storitve. Koordinator nato pripravi dogovor oz. pogodbo o izvajanju storitve v pisni obliki ter jo predloži uporabniku v podpis.
Storitev je lahko začasna (ko uporabnik želi določeno storitev za določeno obdobje) ali občasna (odvisno od volje in potrebe samega uporabnika).
Kontakti družbe Social d.o.o, Gregorčičeva ulica 4, 3000 Celje:
telefon: 031 610 218 ali 040 151 622
e-pošta: info@socialdoo.si ali social.mravljica@gmail.com
spletna stran: www.socialdoo.si